ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Επισκευή συσκευής με ραντεβού

Θέλετε να έχετε την πλέον πρόσφατη διαθέσιμη ενημέρωση που υπάρχει ή να επισκευάσετε την Samsung συσκευή σας, ωστόσο δεν μπορείτε να την αποχωριστείτε για μεγάλο χρονικό διάστημα; Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας παρέχουμε την νέα υπηρεσία επισκευής συσκευής με ραντεβού. Απλά ενημερώστε μας για τα στοιχεία της συσκευής σας (κωδικός μοντέλου και IMEI) και την ημέρα/ώρα που σας βολεύει να κλειστεί το ραντεβού και εμείς θα φροντίσουμε να έχουμε ότι χρειάζεται ώστε να επισκευάσουμε την συσκευή σας, να την ελέγξουμε και να σας την παραδώσουμε άμεσα (εντός ημέρας).

Χρήσιμες ερωτήσεις

Γιατί με ρωτάτε τα στοιχεία της συσκευής μου;

Τα στοιχεία που χρειαζόμαστε από εσάς είναι ο κωδικός του μοντέλου (π.χ. GT-I9505, SM-N910F) και το IMEI (15-ψήφιος μοναδικός κωδικός) της Samsung συσκευής σας. Ο λόγος που ρωτάμε τα στοιχεία της συσκευής σας είναι για να βρούμε το κατάλληλο λογισμικό και τα ανταλλακτικά για την συσκευή σας. 

Πως θα βρω τα στοιχεία της συσκευής μου;

Παρακάτω σας εξηγούμε πως μπορείτε να βρείτε τα συγκεκριμένα στοιχεία:

  • Για να βρείτε τον κωδικό του μοντέλου της Samsung συσκευής σας χρειάζεται να αφαιρέσετε το καπάκι της μπαταρίας και την μπαταρία της συσκευής σας. Αφού τα αφαιρέσετε θα δείτε την ετικέτα της συσκευής όπως αυτή που φαίνεται έδώ .  Στο πάνω μέρος της ετικέτας που βλέπετε γράφει MODEL: και δίπλα τον κωδικό του μοντέλου (π.χ. SM-G900F). Στην περίπτωση που το καπάκι της μπαταρίας και η μπαταρία της Samsung συσκευής σας δεν μπορούν να αφαιρεθούν (όταν για παράδειγμα πρόκεται για tablet, ή νεότερης γενιάς smartphones όπως τα Galaxy S6, Galaxy Alpha κλπ) τα ίδια στοιχεία μπορείτε να τα βρείτε στο κάτω μέρος του πίσω καλύματος της Samsung συσκευής σας.
  • Για να βρείτε το IMEI της συσκευής σας μπορείτε να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία με πριν. To IMEI είναι ένα 15-ψήφιος κωδικός που χαρακτηρίζει μοναδικά της Samsung συσκευή σας. Εναλλακτικά μπορείτε να βρείτε το IMEI της συσκευής πληκτρολογώντας *#06# στην Samsung συσκευή σας. Στην περίπτωση που η συσκευή σας δεν έχει IMEI (όταν για παράδειγμα η Samsung συσκευή σας είναι ένα tablet το οποίο δεν έχει υποδοχή κάρτας SIM) θα χρειαστεί να μας στείλετε το Serial Number (S/N) της συσκευής το οποίο θα το βρείτε όπως κάνατε και με τον κωδικό του μοντέλου ψάχνοντας για την λέξη S/N. Το S/N είναι ένα αλφαριθμητικό 11 χαρακτήρων που χαρακτηρίζει μοναδικά την Samsung συσκευή σας.

Τι κόστος υπάρχει;

Στην περίπτωση που η Samsung συσκευή σας είναι εντός των χρονικών ορίων εγγύησης καλής λειτουργίας της συσκευής (2 χρόνια από την αγορά για την συσκευή) και το είδος της επισκευής καλύπτεται από τους όρους της εγγύησης, τότε η επισκευή γίνεται εντελώς δωρεάν. Σε διαφορετική περίπτωση ισχύει ο τρέχων τιμοκατάλογος χρέωσεων της εταιρίας μας.

Προετοιμασία Συσκευής

Από την πλευρά σας δεν χρειάζεται να κάνετε κάποια ιδιαίτερη προετοιμασία. Αυτό που χρειάζεται να έχετε κάνει είναι πριν μας παραδώσετε την συσκευή σας είναι:

  • Να έχετε φορτίσει πλήρως την μπαταρία της Samsung συσκευής σας
  • Να έχετε κρατήσει αντίγραφο των δεδομένων της συσκευής σας καθώς με την αναβάθμιση λογισμικού θα σβηστούν όλα τα περιεχόμενα από την μνήμη της συσκευής (δεν θα χαθεί τίποτα που έχει αποθηκευτεί στην κάρτα μνήμης). Στο κατάστημα μας μπορούμε να σας κρατήσουμε αντίγραφο ασφαλείας μέσω της υπηρεσίας Soft Care η οποία παρέχεται δωρεάν για τους κατόχους Samsung συσκευών. Το αντίγραφο ασφαλείας θα κρατηθεί σε δικό σας αποθηκευτικό μέσο.

Κλείστε ραντεβού τώρα

Στείλτε μας τα στοιχεία της συσκευής σας (κωδικός μοντέλου και IMEI), το ονοματεπώνυμο σας και την προτεινόμενη ώρα που σας βολεύει και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να επικυρώσουμε το ραντεβού.

Επιλογή ημερομηνίας