Χτυπημένη Συσκευή

Στην περίπτωση που η Samsung συσκευή σας χρειάζεται επισκευή, αλλά δεν μπορείτε να την φέρετε στο κατάστημα μας, μπορείτε να μας την στείλετε με Courier, και αφού την επισκευάσουμε, σας την στέλνουμε πίσω.

Αποστολή με Courier

  1. Γράψτε σε ένα χαρτί τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε όσο πιο αναλυτικά γίνεται. Επίσης σημειώστε αν έχετε παρατηρήσει ότι η προβληματική συμπεριφορά συμβαίνει υπο συγκεκριμένες συνθήκες (για παράδειγμα όποτε η συσκευή κλείνει όποτε ανοίξω την συνδεσιμότητα WiFi).
  2. Σημειώστε τα στοιχεία σας: ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνιας ώστε να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που χρειαστεί κάτι.
  3. Στείλτε μάζί με την συσκευή αξεσουάρ που σχετίζονται με το πρόβλημα (π.χ. σε περιπτώσεις προβλημάτων φόρτισης, στείλτε και τον φορτιστή)
  4. Συσκευάστε την συσκευή μαζί με τα παρελκόμενα της όσο πιο προσεκτικά γίνεται.
  5. Στείλτε μας της συσκευή στην παρακάτω διεύθυνση
Service Samsung
Καλλονάδων 11, 71201, Ηράκλειο Κρήτης
Τηλ. 2810 341915
 

Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε την συσκευή σας, θα επικοινήσουμε μαζί σας ώστε να σας ενημερώσουμε για την πορεία και την ολοκλήρωση της επισκευής σας.

* Η αποστολή και παραλαβή της συσκευής μέσω Courier γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη.